About me

..................................JSEM NA YOUTUBE!...............RECEPTY...............LIFESTYLE...............RECENZE...............VYCHYTÁVKY..............WISHLIST.

sobota 18. února 2017

TOP/WISH

I když moc často nepíšu o materiálních věcech, přesto se s vámi chci podělit s věcmi, které se naprosto zbožňuju nebo mě nějak zaujaly.  :)


       "LÉKARNA"
Asi netřeba představovat. Jelikož nebývám nemocná, neberu léky,
 takže když na mě něco leze, začnu čajovat. :)



Super věc na vlasy, nehty a pleť! A ta cena!


Mladý ječmen. Abych ho pila samotný je nemyslitelné, 
ale smoothie nebo jablečný džus vše vylepší


Matcha ♥ Ale takové Matcha Latté! Mňam!! 
V hodně praktických (už zas tak neekologických) balíčcích.

    
A moc bych si přála, tuhle drahou metličku
 na rozmíchání matcha prášku :( :D

Chia semínka ♥ pudinky, smoothie, voda, chleba... prostě všude.
 Jsou kouzelné!


KOSMETIKA ↓


Pleťový olej, ráda jej míchám s makeupem :)


Zázračný kelímek - na každé suché místečko i řasy :)


MOJE vůně.
FAKT bělící pasta

Pokud mám citlivé zuby, vyčistím a je po problému. :)


Nejměkčí a nejlepší kartáčky na světě! 
Můj momentální denní krém, krásně voní a hezky vyživuje.





Tak, to bychom měli moje odzkoušené stálice a teď něco trošku víc ze soudku "Milý Ježíšku" 
Hodiny bych mohla strávit na ZOOTu a dívat se na kolekci od Dorothy Perkins nebo Miss Selfridge... ach ♥ Miluju šaty nejen proto, že mi přijdou šíleně ženské, ale taky proto, že nemám moc vlohy na ladění oblečení a vymýšlení rafinovaných outfitů.